Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Očajnički autogol srebreničkog lobija u Kanadi

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 27 februar 2011 15:20
Mirko Grbić, Banjaluka
Sve što se korisno može učiniti za BiH je ..gurnuti je..da se što prije sruši !
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 27 februar 2011 15:22
gavrilo
Stefane, Bog Vam pomogao!!!
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 27 februar 2011 15:31
Vlada Kanada
Kanadska vlada radi ono što joj južni sused, koji se naziva USA, kaže. I ne razmišlja mnogo u tome. A i nema mnogo moralnih dilema u vezi toga. Zato ovo nije samo autogol kakvog bošnjačkog lobija, koji uzgred i ne postoji, nego i znak kakva je pozadina kanadske spoljnje i unutrašnje politike. Očekivati da kanadska vlada prizna grešku je besmisleno. Kanadska vlada je "savršena" i ne pravi greške. I spada u "najdemokratskije" vlade ikad u istoriji. Razočarani mogu biti samo naivci. Takvi kao što je dekan univerziteta Britanske Kolumbije postaju političari i ministri. Kanadska istorija puna je mračnih stvari, genocida prema sopstvenim građanima, rasizma i nedemokratskog ponašanja (kada kažem demokratija, mislim na Staru Grčku). O tome se ne uči u školu, u školi se uče samo lepe stvari, koje se uglavnom nisu desile. Ali u Kanadi još uvek postoji dosta slobodno-mislećih ljudi. Njih ne treba mešati sa bilo kojom kanadskom vladom. Oni i kanadska vlada nemaju nikakvih dodirnih tačaka.
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 27 februar 2011 15:38
Vlada Kanada 2
Kanadska vlada se ponaša kao grešnik, koji ne želi da se pokaje i zato ne želi, i svim silama se bori, da se o njenim gresima ne priča i da se javnost o tome saznaje. O svemu tome esperti za marketing više znaju. Nije važno šta prodaješ nego je važno da ti to neko kupi.
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 27 februar 2011 15:44
Zoran Đorđević
Najveći problem, i ujedno najveća srpska sramota, u tome je što stereotip o 8000 žrtava u Srebrenici naše vlasti, na čelu sa Tadićem, ne osporavaju. Čak ne dovode u sumnju.
Možda se nećete složiti sa mnom, ali mislim da Tadić time želi samo da sve nevolje koje su zadesile Srbe natovari na leđa Miloševiću, odnosno da time opravda svoj dolazak na vlast.
Verujem da je Tadić čitao Stefana Krganovića i da zna pravo stanje stvari oko Srebrenice, ali ne sme i neće da se izjašnjava onako kako bi morao.
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 27 februar 2011 16:28
iz Republike Srpske
Ugledajmo se na Jermene. Oni su poslije više od
devedeset godina uspjeli, stalnim i organizovanim
podsjećanjem na ono što im je Turska uradila od 1912. do 1915. godine, da se o tome priča u svijetu
i da dvadesetak zemalja (medju kojima NIJE i Srbija, a u BiH se o tome ne može ni sanjati)i
zvanično prizna turski genocid nad Jermenima. Niko
nam ne brani (sem drugosrbijanaca) da aktuelizujemo
zbivanja u NDH od 1941. do 1945. godine i da zvanično optužimo Hrvate i njihovo "cvijeće" za stvarni genocid nad Srbima, pred kojim su srebreničke brojke o žrtvama skoro zanemarujuće. No, izgleda da mi "konja za trku nemamo". Tužba Hrvatske protiv Srbije za genocid i protutužba
Srbije mogle bi biti dobra prilika za to, da Srbi
nisu preokupirani izvinjavanjima i rijaliti šouima.
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 27 februar 2011 18:41
Ceca Lazinica
E a šta mislite kad istina izađe na vidjelo pa kad svi ovi što su usvojili onu deklaraciju moraju i da je povuku.Ne treba ih pustiti sa vlasti dok je ne pojedu.Sami su skuvali i zapržili sebi čorbu pa nek je i pokusaju.
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 27 februar 2011 19:40
Pera
Kanadska vlada je pitala Srbsku vladu u vezi Srebrenice,i dobila odgovor da je Srbski parlament
sve "priznao" kako im je naredjeno od Amerikanaca.
Sto bi Kanada imala drugacije misljene od Srbije?
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 27 februar 2011 21:10
Velizar Tračanin
Dovoljno je da se vidi politika uređivanja bloga bivšeg glasila SSO . naime tamo postuju dežurne polu borkinje polu muđahedinke iUDBaši u penziji koji iz raznoraznih interesa štite Srebreničke fašiste ali i komunističke ubice
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 27 februar 2011 21:19
Nina
Dok se srpski patroitski blok svađa a drugosrbijanci rade za neprijatelje, dotle su i ”bošnjaci” i šiptari jedinstveni u tome šta hoće da postignu.

Dr. Srđi Trifkoviću je zabranjen ulaz u Kanadu jer su ”bošnjaci” krenuli u kampanju da su Srbi genocidni i da je svaki Srbin ratni zločinac.

Nisu tu krivi ni Kanađani ni ”bošnjaci”. Zahvalimo se Tadiću, ovoj kvinsliškoj Vladi, i bezimenoj glasačkoj mašini u SKupštini za Deklaraciju o Srebrenici, jer će sada svaki Srbin imati problema da putuje po svetu, pošto ih je sopstvena izdajnička vlada etiketirala kao genocidan narod. Sramota!
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 27 februar 2011 22:19
Oktoih
Mletačka rep., odn. nastavljači njihove tradicije - jer štafetna palica je trenutno u Engleskoj i SAD, nisu verovatno računali, te 1995. god., na internet i mogućnosti koje pruža.

zato smatram, budimo svesni toga.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 27 februar 2011 23:22
@vlada
Dakle, Amerikanci su naredili Kanadjanima da vrate Trifkovica, pri cemu taj isti Trifkovic kao i Malic bez problema pisu i objavljuju u SAD. zanimljiva teorija.
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 28 februar 2011 00:32
Turas
Slažem se sa teorijom auto gola gosp.Karganovića,ali to je daleko da zaživi istina.Ako je,a jeste Kanada američki pašnjak,morate im objasniti da su ovčice na paši.Ljutnja po tome pitanju je neosnovana.Onaj ko prećutkuje istinu isti je kao onaj koji širi laži.Ako dozvoljavamo da nas lažima zastrašuju,dali možemo sebe sutra da pogledamo u ogledalo.Ne budimo preponosni,čovek treba samo da hoda uspravno.
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 28 februar 2011 10:27
Stanimir Trifunović
Istina će dobiti šansu da zaživi samo onda kada u skupštinu Srbije stigne predlog opoziva usvojene deklaracije o Srebrenici.

Samopoštovanje je važan uslov za poštovanje.

PS. Pokrenimo akciju sakupljanja potpisa, artikulišimo inicijativu preko opozicione stranke koja je jedina pored institucionalnog izrazila i svoj javni protest protiv usvajanja deklaracije o Srebrenici, ili je artikulišimo na drugi efektivni način, sve jedno. Možda ovakva inicijativa ne bi sada bila prihvaćena u parlamentu, ali vrlo brzo potom, svakako bi.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 28 februar 2011 12:04
almm
Predlazem da Tadic procita u skupstini svih 8000 imena zrtava Srebrenice i da im se pokloni. Ma, Tadic je jedno......
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 28 februar 2011 13:26
@@
Gospodine Karganoviću-svaka čast.Britak um , doslednost , metodičnost i upornost,da ne zaboravim pozitivan stav , to je jedino što nam preostaje. Još jednom - svaka čast!
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 28 februar 2011 19:29
Nebojša Malić
Definišite "bez problema." Karl Malden nije smeo javno lepu reč da kaže o Srbima, jer bi odmah bio predmet ostrakizma. A čovek bio velikan filma, oskarovac i tako to.
Mogu sad da navedem pet Amerikanaca koji su zbog dovođenja u pitanje zvanične priče ostali bez posla.
Meni to ne mogu da urade, jer ja ne živim od pisanja. Ali evo, i ja sam išao u Kanadu dvatriput da držim predavanja; možda mene zabrane sledeći put.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 28 februar 2011 20:13
@Malic
Neformalni ostrakizam takodje spada u "bez problema" kao i otkaz zbog stavova koji nisu u skladu sa uredjivackom politikom. Niko vam nije kriv sto zastupate nepopularne stavove i niko nije duzan da vam za to daje prostor ili da bude vas simpatizer.

Ali svejedno imate pravo - ako imate resurse- da pricate sta hocete. Mozete da negirate holokaust ili bilo koji drugi genocid, i policija se nece pojaviti na vratima. U Evropi i Kanadi je potpuno drugacija situacija. Zbog drugacijeg misljenja se bukvalno ide u zatvor.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 28 februar 2011 20:40
nataša
Videli smo ko i šta ne može da prođe u kanadi, a da vidimo ko može.
Primer 1. U Kanadi se mogu susresti Srbi koji su "jurišali" na Goražde koji je bio UN zaštićena zona, a nakon njihovog "juriša" NATO je bombardovao Republiku Srpsku.
primer 2. Dejan Demirović može u Toronto i da na televiziji izjavljuje da je zbog smrti čitave porodice Roma koje je on streljao u Podujevu da je kriv Milošević
Primer 3. Aleksandar Vasiljević, direktno odgovoran za streljanje dvesta Hrvata na Ovčari, i u to vreme je u zatvorima u Srbiji npr Sremska Mitrovica bio jedan poseban deo u kome su držani vojni ili nevojni zarobljenici iz Hrvatske i BiH. Ti delovi zatvora su bili pod direktnom ingerencijom Aleksandra Vasiljevića.
Za sve što je on radio, po nekom planu,optužio je Srbe i Srbiju.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 28 februar 2011 22:00
Odbrana i poslednji dani
Ne zna se šta je gore. Usvajanje Rezolucije o Srebrenici ili njen opoziv. Boris Tadić i društvo su donošenjem ove rezolucije stavili omču oko vrata Srbiji i Srbima i teško će se to moći ispraviti. Ako bi se koprcali pre bi nas zadavili.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 01 mart 2011 04:02
Danilo
@Nebojsa Malic,
Nadam se da ne grijesim ako kazem da ste Vi g-dine Malicu onaj isti covjek sa ANTIWAR.COM
Mnogo Vas pozdravljam i mnogo Vam se zahvaljujem na Vasim extraordinernim radovima.Neka Vas Bog cuva,g-dine Malicu,a i Vi se sami pricuvajte,svjetska politicka scena postaje sve uzarenija.
Da,zato,pokojni Karl Malden,nikada nije dosao u svoju Hercegovinu i Bilecu.
Preporuke:
0
0
22 utorak, 01 mart 2011 09:09
Kiza
Treba stvarno odvojiti pitanja srpskog odnosa prema Serbrenici i Zapadnog odnosa prema slobodu i "demokratiji". Ja bih samo zeleo da dodam da nije iznenadjujuce da je Srdju Trifkovica Kanada vratila sa granice. U Kanadi, Americi, Australiji, Britaniji, Nemackoj, Francuskoj, kao i u svim razvijenim zemljama "demokratija" i "sloboda" postoje samo kao verbalne kategorije i fikcije. Jedina sloboda koju Zapadni gradjanin ima je da nekom mocnom pravi ogromne profite i za to dobije dovoljno za hranu i krov nad glavom - dakle da prezivi. Sve ostalo je cista laz. Laz je kao rdja i trules koje nagrizaju Zapad. Zapad ce se na kraju sam ugusiti u sopstvenim konstantnim, dubokim, svuda prisutnim lazima.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 01 mart 2011 22:04
Serb
Kad cujem da je "Canada demokratic and parliamentary country/state " meni se da prostite povraca.
Canada je samo jedna od bezbrojnih ostalih zapadnih drzava koje imaju OGRANICEN suverenitet em od juznog suseda SAD i narafski od Velika Britanija.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner